Kompetencje coachingowe lidera, menedżera i scrum mastera

 
Pracujesz w roli lidera, menedżera, szefa działu HR, HR Business Partnera ?
A może jesteś scrum masterem i praca z zespołem to Twoja codzienna rzeczywistość ?
Chcesz poznać metody pracy wspierające rozwój i jednocześnie proces zmiany ? Narzędzia do pracy zespołami ?
Chcesz rozwinąć kompetencje coachingowe kluczowe do wykorzystania w dynamicznie, nieustannie zmieniającym się otoczeniu ?
 
Coaching jest jedną z takich metod pracy i wspierania w procesie rozwoju, a w swym portfolio dysponuje szeregiem ciekawych narzędzi, modeli i struktur do pracy, także z zespołami.
 
Dla kogo ?
Na warsztat zapraszamy wszystkich chętnych, którzy chcą rozwinąć umiejętność aktywnego słuchania, zadawania mocnych, pytań sięgających sedna, chcą poznać narzędzia, techniki i struktury do pracy z zespołami.
 
- liderów i menedżerów pracujących z zespołami;
- project managerów, scrum masterów, product ownerów 
- wszystkich chętnych zainteresowanych rozwojem;
- specjalistów HR, HR Biznes Parterów, konsultantów i doradców zawodowych;
 
Ponadto dowiesz się:
- z jakich narzędzi coachingu zespołowego możesz korzystać w codziennej pracy i na co zwrócić szczególną uwagę, a czego bezwzględnie unikać;
- jak dotychczasowe spotkania z zespołem (mało efektywne, za krótkie lub za długie, czasem nic nie wnoszące) zamienić na wartościowy i kluczowy element pracy zespołowej, który na stałe zagości w Twoim terminarzu (i Twojego zespołu).
- czym jest profesjonalny coaching (a czym nie jest) i co go odróżnia od mowy motywacyjnej, szkolenia, mentoringu, terapii, konsultacji, doradztwa czy innych form rozwoju i wsparcia;
- kim w relacji coachingowej jest coach (co robi, a czego absolutnie unika), jaka jest jego rola i za co jest odpowiedzialny;
- jakie są rodzaje coachingu, czego coaching nie oferuje i w jakich obszarach może znaleźć swoje zastosowanie;
- na co zwrócić uwagę szukając coacha do współpracy coachingowej;
- jakie są profesjonalne ścieżki kształcenia coachów, o jakie aktedytacje możesz się ubiegać i do czego będą Ci potrzebne
 
Nauczysz się:
- odróżniać coaching (i rozmowę coachingową) od mowy motywacyjnej oraz innych form wsparcia i rozwoju;
- zadawać pytania, które skłaniają do refleksji i poszukiwań;
- wykorzystywać umiejętność aktywnego słuchania do uważnego towarzyszenia w rozmowie; zadawania pytań sięgających sedna
- korzystać z kilku narzędzi, które urozmaicą pracę i budowanie zaangażowania w zespole, w którym pracujesz na co dzień.


Copyright ©2021 Dominika Dąbrowska, All Rights Reserved. Polityka Prywatności.
Liczba odwiedzin: 146302
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem